Analýza odvetvia: Automobilky na autosalóne v Paríži 2014

Analýza odvetvia: Automobilky na autosalóne v Paríži 2014
1. 4. 2015

Infografika ukazuje, ktoré značky, modely a triedy automobilov sa medializovali najviac v súvislosti s parížskym autosalónom Mondial de l'Automobile 2014 v slovenských médiách, a to z hľadiska počtu príspevkov ako aj dosahu medializácie na dospelú populáciu SR (mediálneho vplyvu).

autosalon.jpg

Kompletnú analýzu si môžete pozrieť na našom webe medan.sk.

Ďalšie novinky

NEWTON Media

NEWTON Media, s.r.o.
Ševčenkova 34
851 01 Bratislava

+421 2 32 409 520 – sekretariát

+421 2 32 409 529 – fax

obchodne@newtonmedia.sk

IČ: 44253320

DIČ: SK2022639795

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Naša pobočka na Balkáne sa premenovala. Od polovice júna má v názve NEWTON Media.

    19. 6. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 employees
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.