Spoločnosť NEWTON Media zvíťazila v najprestížnejšej medzinárodnej súťaži firiem v oblasti Media Intellingence

Spoločnosť NEWTON Media zvíťazila v najprestížnejšej medzinárodnej súťaži firiem v oblasti Media Intellingence
17. 6. 2016

Vedenie spoločnosti prevzalo včera na slávnostnom večere v Londýne prvú cenu v prestížnej súťaži AMEC Awards 2016 v kategórii Besta Measurement of Business to Business Campaign. Obsahom víťaznej analýzy bolo vyhodnotenie vývoja obrazu devízovej intervencie Českej národnej banky v českých médiách. AMEC Awards sú v tomto odbore najvyšším možným ocenením. NEWTON Media tak znovu potvrdil svoje postavenie medzi najsilnejšími svetovými spoločnosťami v oblasti Media Intelligence.

Analýza NEWTON Media priniesla centrálnej banke spätnú väzbu o reakcii médií na devízovú intervenciu a pomohla jej v nastavení komunikačnej stratégie vo vzťahu k verejnosti. Pre NEWTON Media je udelenie prvej ceny AMEC Awards v danej kategórii mimoriadne významným úspechom v globálnom meradle a potvrdenie jeho kvalít v oblasti mediálnych analýz.

„Som hrdá na tím mediálnych analýz NEWTON Media, ktorý suverénne obstál v konkurencii svetových hráčov na poli Media Intelligence. Po úspechu v tendri Európskej komisie je to ďalšie potvrdenie kvalít našej práce i smeru budúcej stratégie NEWTON Media,“ povedala Petra Mašínová, globálna CEO NEWTON Media, po odovzdaní cien v Londýne. Prvým gratulantom bol Barry Leggetter, CEO organizácie AMEC: „NEWTON Media je lídrom v strednej a východnej Európe a celé naše odvetvie oslavuje jeho zlaté víťazstvo.“

AMEC_Awards_16-210-1030x687.jpgGlobálna CEO Petra Mašínová za spoločnosť NEWTON Media prijala na slávnostnom vyhlásení cenu za najlepší mediálnu analýzu v kategorii "Best Measurement of a Business to Business Campaign". Zdroj: AMEC
AMEC_Awards_16-211-1030x687.jpgSkupinu NEWTON Media na AMEC Awards v Londýne zastupovali (zľava) Radoslaw Pogoda, Philip Lynch, Magdalena Horánska, Petr Herian a Petra Mašínová. Zdroj: AMEC

Viac informácii o AMEC Award Winners 2016 nájdete na stránke AMEC. Prestížnu cenu v kategórii Best Measurement of a Business to Business Campaign každoročne udeľuje Medzinárodná asociácia pre meranie a vyhodnocovanie komunikácie – AMEC.

NEWTON Media, a. s.
Spoločnosť NEWTON Media je najväčší stredoeurópsky poskytovateľ služieb mediálneho monitoringu a analýz s tradíciou od roku 1995. Pôsobí v ČR, na Slovensku, v Poľsku, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine a Macedónsku. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývajú oblasť tradičných médií, internetu a sociálnych sieti. Spoločnosť disponuje najväčším mediálnym archívom v strednej Európe siahajúcim do roku 1996. Portfólio služieb s pridanou hodnotou zahŕňa strategické poradenstvo a návrhy a realizácii doporučení s cieľom byť nápomocným klientom posilniť ich konkurencieschopnosť. Je členom medzinárodných odborných združení FIBEP a AMEC a delí sa o medzinárodný obsah s ďalšími agentúrami z celého sveta. Pre viac informácii navštívte www.newtonmedia.cz/cs.
Medzinárodná asociácia pre meranie a vyhodnocovanie komunikácie - AMEC
Súťaž medzinárodnej organizácie AMEC, ktorá združuje agentúry a profesionálov v odbore sledovania a vyhodnocovania mediálnej komunikácie, sa zameriava na objavovanie a oceňovanie výnimočnej práce a úspechu vo výskume, meraní a analýzach. AMEC má v súčasnosti viac ako 120 členov v 41 krajinách celého sveta a predstavitelia NEWTON Media sú v činnosti v tejto organizácii veľmi aktívny.

Ďalšie novinky

NEWTON Media

NEWTON Media, s.r.o.
Ševčenkova 34
851 01 Bratislava

+421 2 32 409 520 – sekretariát

+421 2 32 409 529 – fax

obchodne@newtonmedia.sk

IČ: 44253320

DIČ: SK2022639795

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Sledujeme slovenské rádiá aj televízie. Vieme tak presne, kde všade o vás odvysielali reportáž. Aplikácia NewtonOne na to upozorňuje emailom.

    27. 3. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 employees
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.