Nadupaný monitoring médií s novými grafmi a filtráciou PR článkov

Nadupaný monitoring médií s novými grafmi a filtráciou PR článkov
16. 5. 2019

Aplikáciu NewtonOne neustále zdokonaľujeme, aby sme vám ušetrili čas pri práci s mediálnymi dátami. Čerstvou novinkou v aplikácii sú interaktívne grafy a možnosť filtrovania PR článkov. Automatizované grafy v aplikácii vám nenahradia komplexnú mediálnu analýzu z pera skúsených analytikov, ale rozhodne pomôžu k základnému pochopeniu vašej medializácie a orientácie v monitoringu.

Nebudeme vás opíjať rožkom ako iné monitorovacie spoločnosti. Automatické grafy v aplikácii nie sú mediálna analýza a určite vám neprinesú hĺbkový a komplexný insight do vašej mediálnej a PR komunikácie.

Expertom v oblasti mediálnej komunikácie však nové grafy v aplikácii NewtonOne prinášajú rýchly základný prehľad o medializácii ich firmy alebo inštitúcie. Prehľadové grafy slúžia expertom tiež ako inšpirácia na ďalšie skúmanie ich mediálnej komunikácie, teda ako podnet pre ďalšiu mediálnu analýzu s pomocou skúsených mediálnych analytikov.

Video N1 grafy.png

Nové grafy v aplikácii a ich funkcia

Pozrite sa na základný prehľad nových grafov a ako s nimi pracovať. Každý graf navyše ponúka stručnú anotáciu, ktorú môžete jednoducho skopírovať do vašich prezentácií.

Vývoj kategórií v čase a hlavné kategórie

new graf vyvoj v case (1).png

 

Vývoj kategórií v čase je základný graf, vďaka ktorému môžete porovnávať v čase vlastnú medializáciu, napríklad s medializáciou vašej konkurencie. Sledovať a porovnávať môžete vývoj medializácie neobmedzeného počtu jednotlivých kategórií z vášho monitoringu. Navyše, kliknutím na jednotlivé aktívne body grafu zobrazíte konkrétne články.

Graf TOP kategórie vám ukáže, ktoré kategórie vášho monitoringu médií boli v médiách najviac exponované.

TOP temata (1).png

Graf Typov médií a TOP vydavateľov

Ďalšími grafmi, ktoré expertom komunikácie pomáhajú orientovať sa v ich medializácii sú graf Typy médií a graf TOP Vydavatelia. Na prvý pohľad vidíte štruktúru vašej medializácie a tiež to, na ktorých mediálnych vydavateľov by ste sa vo vašej PR komunikácii mali zamerať.

Screen nový.jpg

Najvýznamnejšie zdroje a autori

Nové grafy v aplikácii NewtonOne vám tiež umožnia rýchlu identifikáciu relevantných médií vašej PR komunikácie a zároveň významných autorov a influencerov.

TOP zdroje (1).pngTOP autoři (1).png

Obľúbené AVE na jedno kliknutie

Napriek kritike je ukazovateľ AVE stále intenzívne využívaný PR agentúrami a požadujú ho tiež klienti. Preto sme na AVE mysleli aj pri príprave grafov, v ktorých nájdete a porovnáte hodnotu AVE v čase alebo podľa kategórií.

AVE v čase (1).pngAVE podle témat (1).png

Možnosť filtrácie PR článkov

Ďalšou novou funkciou v aplikácii NewtonOne, ktorú ocenia všetci experti mediálnej komunikácie, je možnosť filtrovania PR článkov v monitoringu médií. Môžete tak, pri printových médiách, jednoducho oddeliť platenú inzerciu od redakčných článkov. Vďaka tomu napríklad lepšie vyhodnotíte KPI komunikácie vašej firmy alebo inštitúcie.

PR clanky (1).png

 

Zaujali vás nové funkcie v aplikácii NewtonOne a chcete si je vyskúšať? Napíšte nám na obchodne@newtonmedia.sk  a požiadajte o testovací prístup.Zaujímate sa o média a komunikáciu? Sledujte ►

Ďalšie novinky

NEWTON Media

NEWTON Media, s.r.o.
Ševčenkova 34
851 01 Bratislava

+421 2 32 409 520 – sekretariát

+421 2 32 409 529 – fax

obchodne@newtonmedia.sk

IČ: 44253320

DIČ: SK2022639795

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Naša pobočka na Balkáne sa premenovala. Od polovice júna má v názve NEWTON Media.

    19. 6. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 employees
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.