Analýzy

Analýzy

Pomáhame vám porozumieť mediálnym dátam a meniť ich v konkurenčnú výhodu

Dáta získané monitoringom médií nemajú veľký význam, pokiaľ nepochopíte, čo vlastne znamenajú. Získať zo surových dát informácie, s ktorými sa dá ďalej pracovať - to je úloha pre analýzu. Tím analytikov NEWTON Media s využitím najmodernejších postupov pre vás spracuje mediálne dáta do podoby analytickej správy obohatenej o prehľadné tabuľky, grafy a vysvetlujúce komentáre. Vďaka tomu v mediálnej realite ľahko rozpoznáte zaujímavé trendy, riziká i príležitosti. V súčasnej dobe poskytujeme dva základné typy analýz. Analýzu médií a stále obľúbenejšiu analýzu sociálnych sietí.

Produkty

  • Analýza médií

    Získate prehľad o miere, formách a obsahu medializácie svojej značky, produktov i aktérov, ktorí spoluvytvárajú názorové prostredie celého vášho odboru…

  • Analýza sociálnych sietí

    Získate prehľad o tom, ako sa o vašej značke, produktoch, konkurentoch či kľúčových témach vášho biznisu či odboru diskutuje na sociálnych sieťach, blogoch a diskusných fórach…

Prípadové štúdie

  • Analýza témy: kdo sa najviac prezentoval v politických diskusiách

    Analýza témy: kdo sa najviac prezentoval v politických diskusiách

    V roku 2016, počas tretej vlády Roberta Fica, politické diskusie najviac navštevoval Robert Fico. V reláciách O 5 minút 12, V politike, Sobotné dialógy, Na…

  • Analýza osobnosti: raper Rytmus

    Mediálna analýza skúma mediálny obraz slovenskej osobnosti, a to Patrika „Rytmusa“ Vrbovského

  • Analýza spoločnosti: Raiffeisen banka

    Krátka kvalitatívna analýza mediálneho obrazu slovenského zastúpenia Raiffeisen Banky počas septembra 2014 ukazuje základné možnosti kvalitatívnej analýzy. Medializácia banky je zhodnotená podľa viacerých kvalitatívnych kritérií, napríklad podľa hodnotového zafarbenia príspevkov (t.j., či boli ladené pozitívne, negatívne a pod.), dosahu na dospelú populáciu SR (mediálny vplyv) alebo tematickej štruktúry medializácie. Grafické zobrazenie výsledkov dopĺňa stručný komentár ku kľúčovým výsledkom analýzy…

  • Analýza odvetvia: Automobilky na autosalóne v Paríži 2014

    Infografika ukazuje, ktoré značky, modely a triedy automobilov sa medializovali najviac v súvislosti s parížskym autosalónom Mondial de l'Automobile 2014 v slovenských médiách, a to z hľadiska počtu príspevkov ako aj dosahu medializácie na dospelú populáciu SR (mediálneho vplyvu)…

Kontaktný formulár

:
:
:
:
:
:
:
:
Zaškrtnutím políčka adresát udeľuje v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení, súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu uvedenom v kontaktnom formulári za účelom ďalšieho spracovania pre marketingové účely poskytovateľa, t.j. ponúkanie výrobkov a služieb, vrátane zasielania informácií o usporadúvaných akciách, ponúkaných výrobkoch a ďalších aktivitách, vrátane použitia týchto údajov v masovokomunikačných prostriedkoch a na webových stránkach poskytovateľa.
Zaškrtnutím políčka adresát udeľuje súhlas so zasielaním obchodných oznámení prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa zákona č. 351/2011 o elektronických komunikáciách Z. z., v platnom znení, a to na dobu do odvolania súhlasu, maximálne však po dobu 5 rokov.

NEWTON Media

NEWTON Media, s.r.o.
Ševčenkova 34
851 01 Bratislava

+421 2 32 409 520 – sekretariát

+421 2 32 409 529 – fax

obchodne@newtonmedia.sk

IČ: 44253320

DIČ: SK2022639795

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Tohtoročný Ples v opere získal široké mediálne pokrytie. Len v hlavných televíznych spravodajstvách zaznamenal počas uplynulého víkendu 6 % podiel (viac ako 20 minút) z celkovej dĺžky vysielania. Najväčší priestor mu dali zhodne RTVS a TV JOJ. Udalosť nebola zmienená iba v Hlavnom spravodajstve Televízia TA3.

    9. 1. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 employees
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.