Analýzy

Analýza odvetvia: Automobilky na autosalóne v Paríži 2014

Infografika ukazuje, ktoré značky, modely a triedy automobilov sa medializovali najviac v súvislosti s parížskym autosalónom Mondial de l'Automobile 2014 v slovenských médiách, a to z hľadiska počtu príspevkov ako aj dosahu medializácie na dospelú populáciu SR (mediálneho vplyvu).

autosalon.jpg

Kompletnú analýzu si môžete pozrieť na našom webe medan.sk.



Kontaktný formulár

:
:
:
:
:
:
:
:
Zaškrtnutím políčka adresát udeľuje v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení, súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu uvedenom v kontaktnom formulári za účelom ďalšieho spracovania pre marketingové účely poskytovateľa, t.j. ponúkanie výrobkov a služieb, vrátane zasielania informácií o usporadúvaných akciách, ponúkaných výrobkoch a ďalších aktivitách, vrátane použitia týchto údajov v masovokomunikačných prostriedkoch a na webových stránkach poskytovateľa.
Zaškrtnutím políčka adresát udeľuje súhlas so zasielaním obchodných oznámení prostredníctvom elektronických prostriedkov podľa zákona č. 351/2011 o elektronických komunikáciách Z. z., v platnom znení, a to na dobu do odvolania súhlasu, maximálne však po dobu 5 rokov.

NEWTON Media

NEWTON Media, s.r.o.
Ševčenkova 34
851 01 Bratislava

+421 2 32 409 520 – sekretariát

+421 2 32 409 529 – fax

obchodne@newtonmedia.sk

IČ: 44253320

DIČ: SK2022639795

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Facebook

  • Tohtoročný Ples v opere získal široké mediálne pokrytie. Len v hlavných televíznych spravodajstvách zaznamenal počas uplynulého víkendu 6 % podiel (viac ako 20 minút) z celkovej dĺžky vysielania. Najväčší priestor mu dali zhodne RTVS a TV JOJ. Udalosť nebola zmienená iba v Hlavnom spravodajstve Televízia TA3.

    9. 1. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media, a.s. vlastní unikátní archiv mediálních zdrojů, který sahá v některých...

    Praha 4, 201-500 employees
Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.