Kočnerova Threema v číslach

Kočnerova Threema

Threema sa stala azda najdiskutovanejšou aplikáciou v spoločnosti. Obžalovaný z vraždy Jána Kuciaka, Marian Kočner, cez ňu komunikoval s mnohými vplyvnými ľuďmi. Časti Kočnerovej Threemy mala verejnosť možnosť čítať v priebehu minulého roka. Teraz si ju však môže celú prečítať každý, a ako hovorí sudca P. Šramko, ktorý ju uverejnil, oboznámiť sa tak s jej obsahom.

My sme sa na Threemu pozreli z iného pohľadu a analyzovali sme ju ako textovú komunikáciu. Koľko času mohol M.K. stráviť pri písaní cez Threemu? Ako dlho by trvala reálna diskusia? Pri riešení týchto otázok sme sa opierali o štatistiky, ktoré sa zaoberali rýchlosťou písania na mobile a  priemerným počtom vyslovených či prečítaných slov za minútu.

Čítajte tiež

Infografiky

Top analytici za mesiac apríl

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v apríli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac marec

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v marci najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac február

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa vo februári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa

Infografiky

Top analytici za mesiac január

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v januári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac december

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v decembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac november

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v novembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!