Infografiky

Roky s konšpiráciami, hoaxmi a dezinformáciami

Každý z nich má iný význam, no všetky predstavujú v modernej spoločnosti veľký problém. Informačná vojna s konšpiračnými správami, dezinformáciami a hoaxami ako základnými bojovými technikami naberá na intenzite.

Infografiky

Úspechy a neúspechy zdieľanej dopravy

Pojem zdieľaná doprava sa v slovenských médiách začal skloňovať v roku 2014, keď sa pracovníci navzájom vozili do práce tak, aby čo najviac obsadili svoje autá. Dnes už

Engagement rate
Novinky

Enagagement rate v analýzach sociálnych sietí

Spoločnosť Newton Media zavádza v rámci analýz sociálnych sietí novú metriku – mieru zapojenia (engagement rate). Tá predstavuje číselné vyjadrenie ochoty fanúšikov venovať čas danej značke. Vychádza

Infografiky

Od testovania až po čipovanie

Uplynulé dni boli bohaté na udalosti, ktorými žila verejnosť. Diskusia sa z ulíc počas zákazu vychádzania presunula do online priestoru. Vďaka nástrojom Newton Media máme sociálne

Infografiky

Novinárske ceny – písaná žurnalistika

Nárast počtu neoverených správ, hoaxov či zavádzajúcich článkov čoraz viac upozorňuje na potrebu kvalitnej žurnalistiky. Tie najlepšie práce novinárov každoročne odmeňuje Nadácia otvorenej spoločnosti ocenením Novinárska

Infografiky

Promovaní hriešnici

To, čo pred dvomi rokmi v médiách spustila rigorózna práca vtedajšieho šéfa parlamentu Andreja Danka, bol len slabý odvar z toho, čo nasledovalo po bakalárskej práci Petry Krištúfkovej. Ak ste