Nadácie v boji proti koronavírusu

Koronavírus je hrozbou pre nás všetkých. Uvedomujú si to aj najväčšie firmy na Slovensku. Niektoré z nich sa preto prostredníctvom svojich nadácii rozhodli pomôcť spoločnosti v boji proti koronavírusu. O mnohých dobrých skutkoch sa nevie, o niektorých sa písalo vo veľkom a iné si vyslúžili len pár zmienok. V infografike vám prinášame prehľad tých, o ktorých bolo počuť najviac.

Dáta pochádzajú z obdobia od 1.3.2020 do 24.4.2020. Do výberu sa dostali len firemné nadácie presahujúce 30 zmienok v tradičných médiách za sledované obdobie. Informácie o výške daru v boji proti koronavírusu pochádzajú z medializovaných informácií, hodnota vecných darov bez udania sumy nebola zarátaná. Do sledovaných sociálnych sietí sme zahrnuli komentáre a príspevky na Facebooku, Instagrame, Twitteri, fórach, blogoch a na portáloch.

*AVE-  angl. Advertising Value Equivalent, znamená ekvivalentnú hodnotu inzercie. Ide o spôsob vyhodnocovania kampaní, pri ktorom sa porovnáva množstvo zmienok s cenníkom inzercie v príslušnom médiu.

Čítajte tiež

Infografiky

Novoročné priania politických lídrov na Facebooku

V novom roku ľudia bilancujú a hodnotia rok predchádzajúci a radi si stanovujú výzvy a nové ciele do toho prichádzajúceho. Aj politickí predstavitelia bilancovali a uverejnili svoje novoročné priania

Infografiky

Prečo Slováci odmietajú očkovanie?

Téma očkovania proti koronavírusu sa stala príčinou polarizácie slovenskej verejnosti a už niekoľko mesiacov vyvoláva veľké vášne. Spoločnosť môžeme v zásade rozdeliť na dve hlavné skupiny, a to

Infografiky

Donáškové služby v médiách

Donáška jedla sa v súčasnosti stáva samozrejmosťou. Mediálny vrchol dosiahla táto téma v roku 2020, za čo môže predovšetkým pandémia, počas ktorej záujem o tieto služby raketovo rástol. Na

Infografiky

Roky s konšpiráciami, hoaxmi a dezinformáciami

Každý z nich má iný význam, no všetky predstavujú v modernej spoločnosti veľký problém. Informačná vojna s konšpiračnými správami, dezinformáciami a hoaxami ako základnými bojovými technikami naberá na intenzite.

Infografiky

Úspechy a neúspechy zdieľanej dopravy

Pojem zdieľaná doprava sa v slovenských médiách začal skloňovať v roku 2014, keď sa pracovníci navzájom vozili do práce tak, aby čo najviac obsadili svoje autá. Dnes už

Zadajte Váš e-mail pre získanie prístupu do aplikácie NewtonOne.
Zaškrtnutím políčka, vyplnením a odoslaním údajov v kontaktnom formulári udeľujem vyslovený súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov spoločnosti NEWTON Media, spol. s.r.o, Ševčenkova 3770/34, 851 01 Bratislava, IČO: 44253320, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., vložka číslo:  53163/B v rozsahu uvedenom v tomto konkrétnom formulári, t.j. výlučne pre účely kontaktovania mojej osoby v súvislosti s požiadavkami uvedenými v tomto kontaktnom formulári. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať (napr. emailom na adresu gdpr@newtonmedia.sk alebo písomne na našu adresu). Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním. Súhlas sa udeľuje do doby vyriešenia týchto požiadaviek alebo do odvolania tohto súhlasu. Spracovateľom osobných údajov je spoločnosť NEWTON Media, spol. s.r.o. Okrem iného máte právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu osobných údajov, právo byť informovaný o spôsobe spracovania osobných údajov, právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov v prípade pochybností o spracovávaní osobných údajov v rozpore so zákonom. Osobné údaje nebudú poskytované tretím stranám a bude s nimi nakladané dôverne.
Zavrieť