NEWTON Media ako prvá agentúra na Slovensku spúšťa monitoring televíznych a rozhlasových relácií takmer v reálnom čase

Spoločnosť NEWTON Media prináša na trh novú službu, ktorá umožní klientom sledovať medializáciu svojej značky, spoločnosti, či predstaviteľa pár minút po odvysielaní rozhlasovej i televíznej reportáže.#### Služba TVR Alerts dokáže pomocou technológie voice/video-to-text rozpoznať kľúčové slová a z vysielania vytvoriť trojminútovú nahrávku, ktorú následne posiela na mobil alebo e-mail užívateľa.

Novinka, s ktorou prichádza spoločnosť v týchto dňoch, je určená primárne pre ľudí pracujúcich v oblasti marketingu a komunikácie. Umožňuje zachytiť všetko podstatné takmer v tom istom čase, ako na tému upriamia pozornosť samotné médiá. Zodpovední pracovníci tak môžu ihneď reagovať a zabrániť tak možným negatívnym dopadom krízovej komunikácie.

Trojminútový záznam z vysielania sa klientom odosiela formou prelinku cez sms alebo emailom najneskôr do 10 minút od odvysielania reportáže. Pri nahrávke sa zobrazuje dátum a čas vysielania, televízna/rozhlasová stanica, názov relácie, téma a samotné kľúčové slovo. Nahrávky sú klientom k dispozícii v aplikácii NewtonOne sedem dní od vysielania, potom sa vybrané relácie spolu s prepismi ukladajú do archívu.

„Výhoda TVR Alerts spočíva najmä v tom, že klienti vedia veľmi rýchlo zachytiť, čo o nich hovoria médiá. My sledujeme ich mediálnu publicitu a klienti môžu svoj čas sústrediť na prípadne ďalšie kroky ich komunikačnej stratégie,“ hovorí Valéria Polovková, CEO NEWTON Media Slovenská republika. Zároveň dopĺňa, že trojminútová video/audio nahrávka uvedie užívateľa do kontextu zmienky takmer ihneď, ako si ju užívateľ spustí. Cieľom tejto služby je teda šetriť čas svojim klientom.

Služba TVR Alerts je súčasťou aplikácie NewtonOne, v rámci ktorej majú klienti prístup k ďalším službám – monitoringu médií, mediálnemu archívu a rôznym analytickým nástrojom, ktorými vedia merať svoju mediálnu publicitu. Klienti majú možnosť sledovať obsah viac ako 100 000 mediálnych správ z tradičných, internetových a sociálnych médií. V súčasnej dobe prichádza NEWTON Media s prvou verziou služby, ktorú ponúka aj na českom, poľskom a chorvátskom trhu.

Čítajte tiež

Engagement rate
Novinky

Enagagement rate v analýzach sociálnych sietí

Spoločnosť Newton Media zavádza v rámci analýz sociálnych sietí novú metriku – mieru zapojenia (engagement rate). Tá predstavuje číselné vyjadrenie ochoty fanúšikov venovať čas danej značke. Vychádza

Zaškrtnutím políčka, vyplnením a odoslaním údajov v kontaktnom formulári udeľujem vyslovený súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov spoločnosti NEWTON Media, spol. s.r.o, Ševčenkova 3770/34, 851 01 Bratislava, IČO: 44253320, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., vložka číslo:  53163/B v rozsahu uvedenom v tomto konkrétnom formulári, t.j. výlučne pre účely kontaktovania mojej osoby v súvislosti s požiadavkami uvedenými v tomto kontaktnom formulári. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať (napr. emailom na adresu gdpr@newtonmedia.sk alebo písomne na našu adresu). Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním. Súhlas sa udeľuje do doby vyriešenia týchto požiadaviek alebo do odvolania tohto súhlasu. Spracovateľom osobných údajov je spoločnosť NEWTON Media, spol. s.r.o. Okrem iného máte právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu osobných údajov, právo byť informovaný o spôsobe spracovania osobných údajov, právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov v prípade pochybností o spracovávaní osobných údajov v rozpore so zákonom. Osobné údaje nebudú poskytované tretím stranám a bude s nimi nakladané dôverne.
Zavrieť