Líder na trhu mediálneho monitoringu a analýz, česká spoločnosť NEWTON Media, a.s. mení svoju tvár. Hlavným impulzom pre rebranding je zásadné rozšírenie služieb, ktoré sa odohráva súbežne s blížiacim sa dvadsiatym výročím firmy na trhu. „Výročie, ktoré nás čaká v budúcom roku, oslávime nielen novým vizuálnym štýlom. Zásadným spôsobom totiž rozširujeme ponuku služieb pre klientov, „hovorí Petra Mašínová, globálny CEO NEWTON Media group.
V reakcii na nárast množstva dát, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potreby klientov sa spoločnosť NEWTON Media rozhodla rozšíriť produktové portfólio o služby s pridanou hodnotou. Sem novo spadá strategické poradenstvo a odporúčania aj samotná ich realizácia. Cieľom je ponúknuť celé spektrum služieb, ktoré podporujú konkurencieschopnosť klientov. Ponuka komplexného produktového portfólia by predovšetkým mala zákazníkom pomôcť prijímať v ich biznise správne rozhodnutia, opierajúce sa o kvalitne spracované a správne interpretované dáta nielen z médií. „, Nový kabát ‚je symbolom nášho rozhodnutia uchopiť zmenenú trhovú realitu ako výzvu. Staviame pritom na pevných základoch, ktoré NEWTON za 20 rokov vybudoval. Nechceme už len dáta monitorovať. To v dnešnej dobe nestačí. Digitálne dáta z médií a rady ďalších zdrojov, ich kombinácie a analytické spracovanie predstavujú obrovskú príležitosť. Vydávame sa novou cestou, na ktorej ponúkame komplexné služby šité na mieru, „dodáva Petra Mašínová.
NEWTON teda poskytuje ucelený logický reťazec služieb: monitoring – analýza – odporúčanie – realizácia. Tento model je v tuzemskom prostredí ojedinelý. Nové logo, navrhnuté českou kreatívou firmou Dynamo Design, v sebe odráža všetky tieto zmeny. Vystihuje podstatu komplexnosti služieb a osobného prístupu ku klientom. Reflektuje individuálne riešenia na mieru každému klientovi, inováciu, technológie a v neposlednom rade odbornosť a profesionalitu firemného tímu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ sa zaodela aj webová stránka www.NEWTONmedia.cz a profily na sociálnych sieťach Facebook, Twitter a LinkedIn.