Prezidentkin rok

V pondelok uplynul rok od nástupu Zuzany Čaputovej do prezidentského úradu. Jej doterajšiu činnosť bilancovali nielen politici ale i médiá. Aký bol prvý rok prezidentky z pohľadu medializácie, koľko informácií médiá priniesli a v ktorých sa prezidentka objavovala najčastejšie, prinášame v infografike.

Sledovali sme obdobie jedného roka od inaugurácie Z. Čaputovej do prezidentského úradu od 15.6.2019 – 15.6.2020. Analýza bola spracovaná z mediálneho archívu Newton media. V celkovom počte komentárov a príspevkov sú zahrnuté sociálne siete Facebook, Instagram a Twitter, portály, fóra, blogy a recenzie. Údaj o vývoji dôveryhodnosti pochádza z prieskumov o  dôveryhodnosti politikov agentúr Focus a *AKO.

Čítajte tiež

Infografiky

Top analytici za mesiac apríl

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v apríli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac marec

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v marci najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac február

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa vo februári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa

Infografiky

Top analytici za mesiac január

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v januári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac december

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v decembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac november

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v novembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!