Newton Media uvádza novú generáciu webovej platformy NewtonOne


NEWTON Media, najväčší stredoeurópsky poskytovateľ služieb mediálneho monitoringu, uvádza na trh modernizovanú verziu platformy NewtonOne. Užívateľom prináša nielen rýchlejšiu a efektívnejšiu prácu s mediálnymi dátami, ale tiež unikátne nástroje využívajúce umelú inteligenciu v podobe smart vyhľadávania či pokročilého alertingu. Nová generácia webovej platformy NewtonOne sa vďaka využitiu pokročilých technológií dokáže učiť a prispôsobovať potrebám užívateľov, aby im prácu čo najviac spríjemnila […]
Prehľad v legislatívnych zmenách vďaka novej službe – Legislatívny alert


Spoločnosť NEWTON Media v spolupráci so SEESAME Communication Expert prináša na trh nové riešenie na monitorovanie legislatívneho procesu. Služba informuje o zmenách noriem, vyhlášok a zákonov v reálnom čase, ako sú zverejňované na kľúčových portáloch. E-mailové notifikácie upozornia používateľa na najnovšie zmeny z oblastí, ktoré ho zaujímajú. Nová služba analyzuje legislatívny obsah na kľúčových portáloch ako sú Slov-Lex (MPK aj […]
Sociálne média v aplikácii NewtonOne – objavte ďalšiu galaxiu mediálneho vesmíru!


V roku 2020 bude na svete každý človek produkovať približné 1,75 MB online dát za sekundu. Len na Slovensku využíva sociálne siete denne viac ako 2,4 miliona ľudí. Aby ste mohli jednoducho sledovať svoju značku alebo inštitúciu na sociálnych médiách, prichádzame s novým rozšírením aplikácie NewtonOne. Objavte nový modul pre monitoring sociálnych médií. Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, […]
NEWTON Media ako prvá agentúra na Slovensku spúšťa monitoring televíznych a rozhlasových relácií takmer v reálnom čase


Spoločnosť NEWTON Media prináša na trh novú službu, ktorá umožní klientom sledovať medializáciu svojej značky, spoločnosti, či predstaviteľa pár minút po odvysielaní rozhlasovej i televíznej reportáže.#### Služba TVR Alerts dokáže pomocou technológie voice/video-to-text rozpoznať kľúčové slová a z vysielania vytvoriť trojminútovú nahrávku, ktorú následne posiela na mobil alebo e-mail užívateľa. Novinka, s ktorou prichádza spoločnosť v týchto dňoch, je určená primárne pre ľudí pracujúcich v oblasti marketingu […]
V diskusiách bol najčastejšie premiér Fico, väčšinou sám
V období od nástupu druhej vlády Roberta Fica (4.4.2012) do konca roka 2014 bol premiér najčastejším hosťom politických diskusií. Na druhom mieste skočil ďalší predstaviteľ stany SMER, a to minister financií Peter Kažimír. Tretím najčastejším diskutérom bol Pavol Frešo, predseda opozičnej SDKÚ-DS. Vyplýva to z kvantitatívnej analýzy, ktorú vypracovala spoločnosť NEWTON Media. V štyroch sledovaných politických diskusiách (O 5 […]